Sidor

onsdag 7 november 2018

 Kommentarer på Så här gör man inte mot människor

 
 
Therese Persson Jag trodde Simon bodde hos sin pappa? ❤️
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 22 h
Malin Kihlberg
Malin Kihlberg Herregud Maria så fasansfullt!!
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 22 h
Annelie Bohnsack
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 22 h
Madelene Berndtsson
Madelene Berndtsson Jag känner inte er men de bilder, som jag ser på er två här på Facebook säger: Massor av KÄRLEK ❤️❤️ Bilder säger mer än tusen ord!
Önskar er All Lycka Till 🍀🍀
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 22 h
Adriana Savin
Adriana Savin Fruktansvärt!!! Skrivit under och delat! ❤️❤️❤️
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 21 h
Tilde Björfors
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 21 h
Jannike Grut
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 21 h
Madeleine Karlsson
Madeleine Karlsson Fruktansvärt! Alkt stöd till er💗
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 21 h
Ambika Uhlin Singh
Ambika Uhlin Singh Ber för er.. 💖
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 20 h
Ulrika Hansson
Ulrika Hansson Jag hoppas innerligt att allt ska ordna sig till det bästa för er❤️
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 20 h
Nicolas Cronberg
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 20 h
Bente Danielsson
Bente Danielsson <3 Har ni IVO-anmält?
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 20 h
Maria Eggers
Maria Eggers Nej det har vi inte
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 20 h
Bente Danielsson
Bente Danielsson Det tycker jag att ni ska. DO-anmäla kan ni kanske också göra.
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 20 h
Bitte Aminder
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 19 h
Lotta Booson
Lotta Booson På dom bara👊
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 19 h
Lotta Booson
Lotta Booson Malin Roos... vore inte detta ngt för dig att rota i 😘?
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 19 h
Katarina Backlund
Katarina Backlund Rent vansinne!
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 19 h
Inga-Stina Westman
Inga-Stina Westman Socialtjänsten här i Kävlinge behandlar även mig som skit. Socionomer som dels är främlingar, dels låtsas vara psykiatrar. Och har placerat mig i min lägenhet mot min vilja. Och kräver 126.000:- för "vården". (dras på min låga ålderspension.) 😳😬 På ljusårs avstånd från vad DENNA psykiater tyckte om mig. (tyvärr 90 år gammal. Hittas på Wikipedia.) 💓
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 18 h
Inga-Stina Westman
Inga-Stina Westman Klicka för helskärm.
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 18 h
Inga-Stina Westman
Inga-Stina Westman 1984-2005 bodde jag i Sthlm. 😃 (där inga jävla socionomer tilläts ta makten över mig.) 🙄
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 18 h
Titti Johnson
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 18 h
Lina Nyman Lallerstedt
Lina Nyman Lallerstedt All kraft och kärlek Maria! Hoppas att det ordnar sig❤️❤️❤️
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 17 h
Catrin Eggers
Catrin Eggers Det SKA det bara GÖRA
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 16 h
Philomène Grandin
Philomène Grandin Skrivit under och delat!! Varma tankar till er!
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 14 h
Catrin Eggers
Catrin Eggers Gulliga ni...tack
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 14 h
Mikaela Ramel
Mikaela Ramel Har skrivit under och delat och lider med er och den fruktansvärda strid ni genomkämpar!!
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 13 h
Catrin Eggers
Catrin Eggers Tack SNÄLLA
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 12 h
Anna Parrow
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 11 h
Hans Hara
Hans Hara ser ni inte allt på 1177.se med bankid
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 10 h
Catrin Eggers
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 9 h
Marie Pettersson
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 5 h
Elisabeth Anderson
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 3 h
Anette Simonsson Lindh
Anette Simonsson Lindh Blir så ledsen när jag läser om detta. Fy skäms alla som inte ser till hans bästa. Föräldrar är de viktigaste i ett barn s liv.
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 3 h
Therese Wallman Lindeblad
Therese Wallman Lindeblad Finns lagar med om att socialtjänsten är skyldig att föra samman familjen om det går/finns möjlighet
Blir så trött på maktmissbrukare
Dom är även skyldiga att ge familjen stöd hjälp.
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 2 h
Linda Fröding
Linda Fröding Skrivet under ,,,,, sååå overkligt tragiskt ,,, fattar inte att det är sanning 😢😢
Hantera
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · 17 min.
Inga-Stina Westman
Inga-Stina Westman Titta för all del på "Uppdrag granskning" i kväll. (handlar om den sammanrasande psykiatrin.) 🤨 (haha bra ord jag fick till.) 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar