Sidor

tisdag 27 november 2018


Tankar kring soc mejl till mig


Inte nog att de nu bestämt att det ska vara enbart "dagumgänge" nu undrar om det är tänkt att "polisen" ska vara med varje gång?! Jag som mamma känner mig djupt kränkt! Hennes enda uppgift är ju som sagt att se till att separera mig och Simon från djupare kontakt när vi ses. Fruktansvärt! Hoppas iaf att vi slipper ha med någon framöver.

Det här med att barnen inte ens fick äta i fred var ju bara så makalöst fräckt!! Jag tycker det var helt rätt att jag blockerade infarten när hon var på toaletten. Någon måtta får det väl ändå vara.

Inte bara att man ska bli övervakad utan det ställs även "krav" på aktiviteter" när vi ses. I sig är det ju roligt men deras baktanke är väl att det ska vara så fullt upp den korta tiden vi ses att det inte ska finnas någon möjlighet att prata; att Simon inte ska hinna "landa" det minsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar