Sidor

fredag 27 maj 2011

bee gees-how deep is your love

2 kommentarer:

  1. Följ gärna länken och läs om hur och varför våra moderna sjukdomar i västvärlden uppkommer, på denna nya blogg : http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/als-och-celiaki.html

    SvaraRadera
  2. Hej Maria.

    Hamnade här efter att ha läst om dig på Aftonbladet. Jag hoppas verkligen att du hinner uppleva ett mirakel, att det kommer något som kan bota ALS. Min farmor gick bort för ungefär 4 år sedan i ALS och jag är så otroligt glad för att mina barn fick träffa henne. Min lilla har inte så mycket minne av henne men hon skänkte min farmor många stunder av glädje. Jag hoppas att du får många fina, härliga stunder tillsammans med din son! Tack för att du lyfter fram denna sjukdom då det inte är många som känner till den. Precis som du trodde min farmor att en nerv kommit i kläm, hon hade varit hos tandläkaren och trodde det var därför hennes tal var lite sluddrigt.... Jag håller mina tummar för att ett mirakel kommer din väg.

    SvaraRadera