Sidor

måndag 4 april 2011

Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan TEXT

2 kommentarer:

  1. Såg som många andra programmet idag hos Malou.
    Jag greps hårt av din livglädje, den smittade av sig och jag kände att jag måste ta till vara på mitt liv och inte låta det bara rinna bort.
    Jag vill bli en livsnjutare.

    Jag tackar dig för att du delar med dig av dig själv och att du fick mig att öppna ögonen.
    Jag sörjer med dig för att du drabbats och hoppas innerligt på framgång inom forskningen.

    Denna låt säger så mycket, jag hade inte hört den förut men jisses så klockren den är.

    Tusen tack Maria....

    Stor kram

    Petra

    http://blogg.amelia.nu/petrarq

    SvaraRadera
  2. Kära Maria! Jag såg dej hos Malou i dag...Du är fantastisk!!! Jag är helt knockad av din personlighet, hur du lär ut, hur du tänker, hur du visar din glädje och sorg...Har tänkt på dig hela dagen efter att jag sett och lyssnat på dig. Är ledsen att du är så hårt drabbad....Jag håller alla tummar i världen för att du ska rida ut din storm...att forskningen skyndar på...och att underverk ska ske... Kämpa på tappra Maria!!!

    SvaraRadera