Sidor

fredag 22 juni 2018

Lite kommentarer på Namn insamlingen

Mikaela Ramel Påskrivet! Hoppas det ska hjälpa, vedervärdigt att det ska behövas detta för något så självklart!!
 
Hannah Bratt · Vän med Isabel Ilvas och 15 andra
Vansinne! Har självklart skrivit på!

Helena Unger Självklart har jag skrivit på!! och delat!

Louise Lolo Nordenhök Självklart

Catharina Tunestad Skrivit under, såklart! Detta gjorde mig både beklämd och förbannad, ngt jag utvecklar i skälet till varför jag skrev under! Soc borde skämmas!

Eva Dahlman Ja!

Ingela Collin Så utomordentligt vedervärdigt hanterat/tänkt. Detta får inte ske.
Skrivit under och motiverat

Isabel Eggers Fy fasiken att de inte lyssnar på vad ditt barn vill! Skrivit under.

Anette Persson Gjort

Therese Stenshäll Självklart!

Therees Velin Klart jag skriver under
 
Katrine Larsdotter Norén Skrivit på

Ulrika Skoog Holmgaard Skrivit under. Ett barn borde få träffa sin mamma varje dag om du frågar mig. Låter som inverterad social ingenjörskonst i mina öron.

Anna Parrow Skrivit under

Tayebeh Shaeri Skrivit på

Sara Nygren Självklart skriver jag på! Det skär i hjärtat att läsa. Förfärligt. Styrkekramar

Karin Bergquist Maria

Pia Halvorsen Klart

Agneta Wallin Klart!

Aja Rodas Skrivit på!

Ann-Charlotte Franzén Skrivit på Hoppas innerligt att myndigheterna till slut förstår sitt misstag!
All kärlek till er

Laila Ingelsson Skrivit på

Marina Svala Nyström Det var det.. rakt av, bland det sjukaste jag hört. Hur kan detta ens vara ett alternativ? Skrivit under med ett vrål. Vill kämpa med er!

Catrin Eggers det stämmer , helt obegripligt

Eva Bolin Skriver under

Eva Jacobson Skrivit under

Annalena Ståhl Detta måste förstås ses ur ditt barns perspektiv. Det är av största vikt att en second opinion görs eftersom han kommer att påverkas starkt ifall beslutet blir fel.
Må han få det stöd han behöver.
Självklart skriver jag på.

Catrin Eggers Just det det är det som oroar -vi försökte sekund men vägrades -ska nu till kammarätten

Lolo Elwin Skrivit på !

Anette Sallmander Skrivit på

Maria Af Malmborg Linnman Skrivit under 

Catrin Eggers Kommer du ihåg Peter o vargen -fint kram

Lena Nilsson Med FN s barnkonvention i ryggen skriver jag på och delar

Catrin Eggers Tack Lena

Vibeke Nielsen Skrivit på. Kämpa!

Mona Westerberg Pihl Skrivit på och delat, kämpa på många
styrkekramar.

Ingegerd Monthan JAG HAR SKRIVIT PÅ ----OCH GÖR DET IGEN OCH IGEN .....KRAM!

Catrin Eggers Tttttaaaaaccckkk

Ika Nord Skrivit på.

Malin Kihlberg Skrivit under!

Eva Gröndahl skrivit på

Tomas Eggers skrivit på

Roger Karlsson Blir så förbannad på dessa jävla myndigheter ! Naturligtvis skrivit under!

Catrin Eggers ja alla lider skjortan mest sonen...

Catrin Eggers ja det är samma lag som 50-talet inget är ändrat...

Catrin Eggers ingen tar i det ingen forskar nada...

Roger Karlsson Catrin Eggers fruktansvärt!!!!!!

Catrin Eggers ja så är det.

Catrin Eggers TOTAL MAKTLÖSHET det enda är nu namninsamling plus stå på Sergels TORG ...flygblad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar