Sidor

söndag 19 mars 2017

Dancing on the Ringmur

Jag skulle vilja spela "Dancing" på Kulturhuset. De vill också men det finns varken pengar eller producent till gästspelet. Jag vet dock att man kan söka pengar i konstnärsnämnden, kulturrådet och andra teaterfonder samt olika handikapps fonder.
Jag och regissören Tomas Sundström har skrivit många bra texter om varför man ska spela ”Dancing” idag och det finns också en jättebra artikel från Aftonbladet med mycket fina bilder!
När får man se en skådespelare med ALS stå på scen? Jag vill visa världen att man kan vara sjuk men man kan ändå göra sin dröm! Allt är möjligt!
Vill du hjälpa mig att undersöka fonderna som det behövs för att göra min dröm möjlig?
Det skulle betyda mycket för mig.
Maria Eggers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar