Sidor

söndag 19 mars 2017

Dancing on the Ringmur

Hej!
Mitt namn är Maria Eggers och jag känner mig verkligen redo att spela min föreställning "Dancing on the ringmur ".
Eftersom ringmuren är på Gotland kan man döpa om pjäsen eller uppföra en mur. En mur är en mur.
Jag vill spela den på Kulturhuset eller på någon annan teater där man kan komma in på scenen i en permobil. Jag är öppen för alla förslag.
Pjäsens regissör, Tomas Sundström, vill gärna spela den. Kruxet är produktionskostnader. Men eftersom intresset av att ha handikappade på scen ökar, tycker jag inte det borde finnas minsta tveksamhet att sätta upp denna pjäs.
Alla medverkande inklusive mig själv, vill också väldigt gärna se den komma till liv igen.
Jag skulle kunna tänka mig att jag skriver en monolog , med musik och dansare.
Jag är handikappad men har spelat teater i hela mitt liv. Jag är fortfarande en begåvad driven och unik skådespelerska som gärna vill utöva mitt yrke.
VH Maria Eggers
P.S många människor blev strakt berörda av min närvarande gestaltning på Gotland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar