Sidor

onsdag 13 december 2017

Min Idol



På bilderna är det Suzanne. Den ena skickade Suzanne från Nobelfesten i söndags.

"Det är du som är miraklet vi alla talar om vilken okuvlig livsvilja. Simon kan vara stolt." - Suzanne Osten

Suzanne är min idol och en mycket känd film och teater regissör. Peter har jobbat med henne. Jag jobbade på hennes teater Unga Klara.

2007 var jag gravid och Simon låg i mammas mage då hade Suzanne Osten och Ann Sofie Barany en teaterkurs som var rolig och inspirerande. Med på kursen fanns skådespelare ifrån Göteborgs stadsteater. Jag jobbade där då.
Kursen var på Operan nära vattnet. Jag var så lycklig jag hade min son i magen, jobbet med teater och med min idol.


http://www.ungaklara.se/om-unga-klara/arkiv/
[http://www.ungaklara.se/wp-content/uploads/2015/08/favicon.png]

Vår historia - Unga Klara
www.ungaklara.se
Suzanne Osten grundade Unga Klara 1975, då som en barn och ungdomsenhet inom Stockholms stadsteater. 2010 blev Unga Klara en självständig teater och i juni 2014 ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar