Sidor

torsdag 19 mars 2015

MIN DRÖM!


Jag kommer att få uppleva magin att stå på scenen igen!
Jag har fått en roll i en uppsättning på Gotland och det känns fantastiskt roligt. Det är en föreställning som spelas på en stor utomhus scen framför ringmuren, det hela gestaltas i dans och sång.
Tyvärr så är det mycket dyrare att flyga över mig till ön än vi trodde från början och för att jag ska få resa med ambulansflyg till Gotland behöver vi 30 000:-.
Därför ber jag nu om ert stöd. Allt är välkommet och är ett steg närmre min dröm!
Bestäm själva om ni vill sätta in 20:-, mer eller mindre. Pengarna kan ni sätta in på MirakelNu kontot 630-0057(Handelsbanken). Kontot är ett bankgiro.

Jag rekommenderar också varmt att komma till Gotland under Kristi Himmelfärdshelgen och titta på mig och resten av ensemblen! Det kommer bli magiskt!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar